Svenska flaggans dag =)

Det er 2 September og jeg stikker en snartur opp på Selstadtinden for å få en trimtur i det fine været. Når jeg kommer opp så er det vanskelig å unngå å se stort Svensk flagg som er plantet på toppen av fjellet. Ikke hverdagskost å finne noe sånt i den norske fjellhejmen =)

Jeg finner det helt naturlig å feire Svenska flaggans dag på toppen selv om den vanligvis feires 6. Juni.


 Svenske flagget vaier fine i den lune fønvinden på toppen av Selstadtinden =)



Nydelig utsikt over til Glombreen, Tverrfjell og Istindan. Ikke lenge igjen før fjellene er snødekte. Er bare å finne frem skiene og gjøre seg klar ;)

.

Kommentarer

Anonym sa…
22.september idag, det er vel flaggdag det også.. :))
Kongelig sådan :)


Takk for titten!
henger fortsatt i hælan på deg!
Meg.

PS. har du tatt fjelltrimmen i år?
Noen fjelltrimposter har d blitt, men ikke mange. Lager min egen fjelltrim jeg =)
Anonym sa…
Lenge siden jeg observerte at din Fjelltrim er atskillig bedre enn Meløy Kommune sin :)
Variasjoner mangler det ikke på Dobbelnilssen sitt turprogram!
Meg :)))

Populære innlegg