Solnedgang på Glombreen :)

Franco Berardi sa en gang følgende kloke ord: "Det finnes ikke større rikdom enn å kunne si at jeg gjør ingenting. For i å gjøre ingenting ligger muligheten til å gjøre alt."

I dag har jeg ingenting å gjøre. Jeg øyner muligheten til å besøke en kjær venn. Nemlig Istinden 1194 moh på toppen av Glombreen :)


Solen synker sakte ned fra himmelen og skaper et nydelig rødskjær i fjellene. Luften er kald og klar og øyeblikket er perfekt. Jeg nyter synet og kjenner gofølelsen komme :)




Kommentarer

Flott utsikt over gamle tomter! Mange år side jeg var på Istinden.. Siste besøk var en høsttur til fots opp fra Neverdal..:-)
Kan tenke meg det var en fin tur å gå opp fra Neverdal. Er det mye ulendt terreng opp bakkene fra Rismålsvatnan ?
Bratt, ja.. Ulendt, tjaa..:-) Er uansett litt spesielt terreng oppe ved Rismålsvatnan, så det anbefales med et besøk...
Fjelljerven sa…
Veldig flott på toppen av Istiden. Fint bilde :-)
Istinden er fantastisk :) Takk for hyggelig tilbakemelding :)
Anonym sa…
Amazing!!!
Meg

Populære innlegg